
Específicament, què vol dir això? Per exemple, s'ha obert un grup al Facebook en el qual totes aquelles persones que vulguin s'hi poden fer membres. A més s'ha creat una aplicació viral, també per al Facebook, des de la qual es pot "encomanar el català" a altres usuaris.
Més coses: el vídeo de la campanya s'ha difós pel canal de la llengua catalana al Youtube, així com per diversos mitjans digitals amb canals al Youtube; d'altra banda, el web de la campanya disposa d'eines per promoure l'espot des de diverses xarxes i sistemes com Hi5, Orkut, Reddit, Menéame, La Tafanera, Remou-me i Technorati, i un canal a Twitter.
El resultat de tot plegat ha estat una alta participació per part de la gent, que ha tingut l'oportunitat d'opinar sobre la campanya i difondre-la per la xarxa gràcies a les tecnologies de la informació i la comunicació. Un bon exemple de màrqueting viral en la publicitat institucional per part de l'administració.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada