dimarts, 5 de maig del 2009

Estudi sobre l'eBook i més

M'ha caigut a les mans un interessant estudi sobre els eBooks, un fenomen en expansió que està revolucionant el sector editorial. The Cocktail Analysis ha presentat a l'abril una recerca que analitza el coneixement i l'acceptació dels eBooks i el seu possible impacte en les pautes lectores.
L'estudi es diu Prospección del mercado de dispositivos lectores de eBooks i és una mostra clara que les TICs i la indústria editorial van de la mà en aquesta nova experiència...
Us faig cinc cèntims dels objectius de la recerca, a veure si us acabo de convèncer perquè li feu una ullada:
  • Avaluar el coneixement actual dels dispositius eBooks.
  • Conèixer l'interès de compra d'aquests dispositius.
  • Aprofundir en els hàbits potencials de lectura que es desenvoluparien a través d'aquests dispositius, comparant-los amb els hàbits de lectura generals. En concret, tractant de respondre les següents preguntes: què és llegiria? en quins moments s'utilitzaria un eBook?
  • Pautes d'ús entre els usuaris actuals d'eBook.
  • Acceptació de diferents formats de publicitat en els dispositius.

Per a aquells i aquelles que us interessi el tema, properament en publicaran més així que... a l'aguait!

I com a apunt final, al programa L'hora del lector del 33 dimarts van parlar del llibre electrònic...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada